Странице

петак, 21. децембар 2012.

Dobrodošli!




Dotaknuta dahom prirode, promenila sam život iz osnova, i još uvek radim, kako na sebi, tako i na svom životu. Ovaj blog je o mojim saznanjima, borbama, promenama, a sve to da bih vodila zdrav, srećan i normalan život. Sve u cilju da televizor ne bude najvažniji uređaj u kući, da hrana ne bude moja svrha življenja, ili još gore, jedini razlog za radost. 

Kroz blog ću vam prenositi znanja koja sam stekla o gljivama, biljkama, kozmetici, zdravoj ishrani, a nadasve, o preventivi: kako uvećati svoj imunitet i ostati pošteđen od gripa, kancera, prerane starosti i mnogih drugih tegoba koje savremenog čoveka snalaze. 

Moj suprug, čovek koji deli moj način života, moje stavove i ubeđenja, je deo cele ove priče i povremeno će i on pisati na ovom blogu. Nećemo se potpisivati jer to je naša zajednička priča.



Нема коментара:

Постави коментар