Странице

петак, 25. јануар 2013.

Crni orah i tinktura

Relativno skoro sam na jednoj od društvenih mreža naletela na temu Tinktura Crnog oraha, po recepturi Dr. Hulde Clark, gde je neka žena bez ikakve griže savesti delila neki svoj recept za "tinkturu", u kojoj se nalazi mladi orah, karanfilić, pelin, rakija i šećer. Kad sam je ispravila, i objasnila razliku između oraha i crnog oraha, između mlade i zrele biljke, žena me je svojim komentarom ostavila bez teksta: "...ja znam kako se to pravi, znam šta sam pravila, a vi tumačite kako hoćete..."
To mi dade ideju da ovo stavim na blog, nikad dovoljno pravih informacija.
Dakle, Tinktura Crnog oraha je sredstvo za čišćenje organizma od parazita. Koristi se u kombinaciji sa još dve komponente, koje se konzumiraju tokom istog tretmana, ali odvojeno. To su Beli pelin (Artemisia absinthium) i Karanfilić (Syzygium aromaticum). 

Inače Dr. Hulda Clark je bila nezavisni naučnik istraživač, i autor knjige "The Cure And Prevention Of All Cancers". Receptura o kojoj je reč je njena, isprobana, testirana, i dokazano delotvorna, ali samo kad se koriste biljke koje su navedene u datoj kombinaciji. Tinktura i Pelin deluju na odrasle jedinke, a Karanfilić deluje na larve, zato je neophodno da sve tri komponente koristimo istovremeno. Time smo obuhvatili sve stadijume parazita. 

Beli Pelin, Artemisia absinthium, je kao što nam je poznato važan sastojak bitera, vermuta, pelinkovca i veoma poznatog absinta
Grmolika biljka uobičajeno visoka oko 1,5 m, nekad i viša. Listovi su spiralno postavljeni, zelenkasto-sive boje. Cvetovi su neugledni, bledo-žuti. Plod je bobica. 
Lekovit je i koristi se na razne načine: kao čaj, tinktura, pa čak i vino. 


Karanfilić, Syzygium aromaticum,  aromatični sušeni cvetni pupoljci. Biljka je poreklom iz Indonezije, poznata u celom svetu kao začin. Drvo je visoko oko 8-12 m i ima vrlo velike listove.

Izuzetno jakog mirisa, veoma je cenjen kao i cimet, vanila i kim. 
Poznato je da deluje kao antiseptik za grlo kad se žvaće. Nezaobilazni dodatak kuvanom vinu.  

Crni orah (Juglans nigra), poreklom je iz Severne Amerike, kod nas se gaji samo kao ukrasna biljka. Dosta se razlikuje od običnog oraha (Juglans regia), po veličini drveta, lista, ploda, a i po izgledu ploda. I ukus je drugačiji. Evo nekoliko fotografija da dobijete predstavu o tome kako izgleda. Plod je više narebran nego kod običnog oraha, i veoma teško se vadi jezgro. 

Tinktura crnog oraha se pravi kao i sve tinkture: orah se potopi u alkoholu (ne rakiji) nekoliko dana, i to je to. Plod koji se potapa treba da bude sa još uvek zelenom korom, ali nikako mlad. To je onaj trenutak kad je orah već zreo, ali kora još nije počela da se suši. Nakon nekoliko dana, tinktura se procedi i gotovo, spremna je za upotrebu. 

Tretman čišćenja od parazita traje  21 dan. 

35 коментара:

  1. Анониман9. јул 2013. 10:02

    Ja upravo koristim antiparazitni program,ali umesto mlevenog karanfilica koristim etericno ulje karanfilica. Receno mi je da je kod nas tesko pronaci suseni karanfilic kome nije vec izvadjeno etericno ulje koje je ustvari bitno. I doze su malo drugacije. Hvala na informaciji kako se pravi tinktura :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicno je to sto koristite, mada, za karanfilic su vas slagali ;) Kupite karanfilic koji nije mleven i resili ste problem. To su naravno smislili oni koji plasiraju etarska ulja kao deo antiparazitnog programa, no nema veze, vazno je da se antiparazitni program koristi i da ljudi ciste svoj organizam.

      Избриши
    2. Анониман19. јун 2024. 15:22

      Zdravo, možete li mi reći koja je doza ako ćete raditi antiparazitni program koristeći eterična ulja umesto tinktura? Da li koristite ova tri u obliku ulja? (pelin, crn orev i karanfil?)

      Избриши
  2. Анониман31. јул 2013. 08:37

    Jel mozete dati nacin kako se pravi tinktura od pelina...Shvatio sam da se karanfilic melje, a da se orah potapa u alkohol...Mozete li reci koliko je to "nekoliko dana"...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne razumem zasto Vam je potrebna tinktura Pelina? Verovatno niste pazljivo i u celosti procitali clanak. Tamo pise: "Tinktura se uzima jednom dnevno, pre jela jedna kašika. Pelin se takodje koristi jednom dnevno, sveže samleven, jedna ravna kašičica. Karanfilić se koristi tri puta dnevno, i on sveže samleven, po jedna ravna kašičica."
      A "nekoliko dana" je bas to. 3,4,5 odokativno. :D

      Избриши
  3. dali ovakombinacija crnog oraha,pelina i karanfilica cisti krv od ehinokokusa?

    ОдговориИзбриши
  4. koja je cena vaseg proizvoda za mesec dana,koliko dugo se pije i dalise sme koristiti uz lek ALBENDAZOL koji pijem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Albendazol je lek koji navodno deluje na sva tri stadijuma parazita, koliko ja znam. Sto se paralelnog koriscenja tinkture i antiparazitnih lekova tice, ne znam nista, jer je moja zivotna filozofija sasvim drugacija, naime, ja ne koristim lekove ;) A ni ne razumem zasto biste oba preparata koristili istovremeno??? Zavrsite terapiju lekovima, pa otpocnite terapiju tinkturom Crnog oraha.

      Tinkture trenutno nemam, tek od jeseni ce biti nova kolicina.

      Pozdravljam Vas i zelim brzo ozdravljenje, tj. ociscenje od parazita.

      Избриши
  5. Poštovana,
    hvala na ovim iscrpnim informacijama.ja sam prije nekoliko dana stavio u teglu zelene orahe i potopio dommmaćom rakijom od jabuka (50 % jačine)
    Orasi su ovi naši domaći,obični...
    Da li smijem koristiti ovu tinkturu,da li imalo pomaže itd.

    Hvala još jednom na svemu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno smete da koristite tu tinkturu, to je vise liker ili nesto slicno, ali na zalost, ne pomaze. Najbolje je da nabavite pravu tinkturu od Crnog (ne obicnog) oraha, ima je na trzistu u dovoljnim kolicinama, a i ja cu je imati od jeseni posto sam proslogodisnje kolicine potrosila.

      Hvala na komentaru.

      Избриши
  6. Postovanje! Zelim da Vam se zahvalim zato sto ste bili vrlo konkretni, za razliku od mnogih, koji su me samo zbunjivali. Vise nema nedoumica. Evo, jesen je, moze li od vas da se naruci tinktura oraha? :-) Hvala i pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvinjavam se sto ste cekali na odgovor. Ovaj blog sam i napravila da bih nekako priblizila ljudima cinjenice o lekovitosti biljaka i pripravaka od njih. Kad o necemu pisem, trudim se da bude tacno i razumljivo. Hvala na pohvalama.
      Tinktura moze da se naruci kod mene, javite mi se na mail dah.prirode1@gmail.com.

      Избриши
  7. narucila bih tinkturu ali ne mogu da vam posaljem mail. Srdacan pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман10. јул 2014. 11:12

    Da li tinktura pomaže kod liječenja neplodnosti.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29. јул 2014. 13:44

    Da li tinktura pomaže kod kondiloma? Da li znate šta iz prirode može da pomogne i gde može da se nabavi?

    Srdačan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam videla podatak da Tinktura crnog oraha deluje na viruse. Probajte zaperom, otidjite na :
      http://alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/hpv
      http://www.alternativa-forum.com/hpv/755-kondilomi.html

      Избриши
  10. Zasto se ne koristi mladi plod crnog oraha i koliki je procenat alkohola u koji se potapaju?

    ОдговориИзбриши
  11. Dali mozda znate gde se moze nabaviti tinktura od crnog oraha? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze kod nas, upravo je prosla sezona skupljanja crnog oraha i mi smo napravili malo vecu kolicinu. Za vise informacija se javite na dah.prirode1@gmail.com.

      Избриши
  12. Htjela bi si napraviti tinkturu za čišćenje organizma pod hitno mi treba molim pomoć na moj profil.Hvala unaprijed

    ОдговориИзбриши
  13. Molim vas dajte mi recept da mogu napraviti tinkture Hitno mi treba od svi ovi biljki za čišćenje. Hvala

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман10. март 2015. 13:48

    pre 4 meseca preko hiruske intervencije otstranili su mi Ehinokokus ali pre neki dan opet su mi otkrili novi ehinokokus i rekli su mi da moram opet na operaciju .Pa molim vas dali moze ova tinktura da mi pomogne da ne pravim opet operaciju .Hvala vam

    ОдговориИзбриши
  15. Ne secam se da li u knjizi dr Klark pominje odredjeno Ehinokokus, ali to je pantljičra, hidatidni pljosnati crv, a na njih deluje antiparazitna kura (obavezno sve tri biljke). Biljke deluju na sam parazit ali na već formirane ciste ne. Probajte sa djetom na sokovima, postom i obavezno ocistite organizam (po Malahovu) i ako imate psa njega morate takodje očistiti (ako nemate psa morate da nadjete izvor zaraze i da ga uklonite )

    ОдговориИзбриши
  16. za čišćenje tela treba da pogledate Daniel Reidovu kjigu - Tao detoksikacija organizma

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман11. јун 2015. 10:31

    Da li biste mogli da nam kazete gde se mogu kupiti sadnice belog pelina, crnog oraha i klincica.
    Puno Vam hvala.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  18. Hvala na iscrpnim objasnjenjima a imam jedno pitanje.U gornjem clanku sam procitala da se tinktura crnog oraha koristi odvojeno od ostale dve komponente , a u sledecem pasusu da je neophodno sve tri komponente koristiti istovremeno. Kako, u stvari, koristiti?

    ОдговориИзбриши
  19. Da li kod vas mogu da nabavim sve sto je potrebno za ciscenje organizma od parazita, na koji nacin I po kojoj ceni. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  20. Imam dva velika stabla bas crnog oraha i rodili su maksimalno,upravo zriju,ali kako se pripremaju u alkoholu rendani cijeli ili izlomljena ljuska ???

    ОдговориИзбриши
  21. Da li kombinacija ove 3 tinkture ( pelin, karanfilic i crni orah) može izlečiti rozaceu - kozno oboljenje? Hvala

    ОдговориИзбриши